Nieuwe layout!

4 februari 2006

Nieuwe layout!

Je hebt het vast op opgemerkt. De site van SP Zoetermeer heeft vanaf heden een totaal vernieuwde layout gekregen...

De nieuwe layout is onderdeel van de landelijke start van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. Daarbij is er gelijk een nieuwe huisstijl geintroduceerd. Doel is om een frisse site neer te zetten die weer tijden mee kan. Het oude ontwerp was enigszins gedateerd en deed al dienst vanaf 1996 toen de SP nog de enige politieke partij actief op het internet was.

Het andere doel is om de soms wat onduidelijke navigatie te verbeteren. Voorlopig is het voor mij en ongetwijfeld alle bezoekers hier flink wennen.

Overigens start onze campagne vandaag nog niet, maar volgende week pas. Dan zijn we te vinden in het stadshart en komen er een aantal spetterende acties aan.

De SP stopt echter niet alle werkzaamheden om campagne te gaan voeren. Deze gaan gewoon door. We blijven tijdens de campagnetijd onverminderd aandacht vragen voor zaken die beter kunnen in Zoetermeer! Dat stopt ook niet na maart; de SP is immers altijd actief onder de burgers.