Uitzoeken en opruimen

12 januari 2006

Uitzoeken en opruimen

Gisteravond heb ik samen met een tweetal andere bestuursleden ons pand aan de Lippe Biesterfeldstraat in de wijk Driemanspolder overhoop gehaald. Ons Medisch Centrum, dat ook in het pand gevestigd is gaat namelijk dit jaar verbouwen. Dit zal voor ons meebrengen dat wij onze partijruimte een aantal maanden niet kunnen gebruiken. Daarom moeten alle spullen voor de campagne van de gemeenteraadsverkiezingen tijdelijk ergens anders worden opgeslagen.

Maar met het uitzoeken kom je ook spullen tegen die al jaren oud zijn. Dus het is ook gelijk een goede opruiming. Spullen die nu echt niet meer kunnen gaan nu maar eens een keer naar de vuilstort. Want altijd alles maar bewaren heeft ook geen zin.

Ook wij zullen baat hebben bij de verbouwing van Ons Medisch Centrum. Onze partijruimte zal namelijk worden uitgebreid, zodat deze wat groter wordt en dat wij ook weer in onze partijruimte avonden kunnen gaan organiseren. Gewoonweg omdat wij dan weer wat meer ruimte tot onze beschikking hebben!

Zo blijkt maar weer! Bestuursleden van de SP houden zich niet alleen bezig met besturen! Ze steken ook wel eens de handen uit de mouwen om hun pand weer op orde te krijgen. Althans, nu is het een rotzooi, maar over een paar maanden hebben we er weer iets moois voor terug!

Daniel Westhoek