Tommy Tomaat!

23 januari 2006

Tommy Tomaat!

Het is niet makkelijk op te vallen tussen al het foldergeweld van vandaag de dag. En dat is natuurlijk wel belangrijk, omdat er blijven aandacht gevraagd moet worden voor de zaken die lokaal spelen.

Een avondje brainstormen bracht ons op het idee om ook een stripboek uit te brengen. U kent waarschijnlijk het stripboek van de gemeente Zoetermeer wel, die zich met publiek geld graag wil promoten. Daarin wordt Zoetermeer voorgesteld als een stad waar mensen als goden leven en werken.

Dat er geen aandacht is voor de schaduwkant in een promotiefolder is begrijplijk, maar vraagt natuurlijk wel om een kritisch antwoord! Welnu, onze Tommy Tomaat neemt de lezer mee op reis in Zoetermeer en vraagt aandacht voor diverse zaken. Zaken waarvoor de SP al eerder in de bres is gesprongen. Op deze manier wordt u op de hoogte gebracht van het werk van SP Zoetermeer en bovendien houdt u er nog een leuk boekje aan over ook!

Vanaf deze plek kan ik dan ook gelijk Frits Jansen, onze campagneleider, bedanken die vele uren en creativiteit besteed heeft aan het realiseren van dit idee!

Tommy Tomaat is gratis af te halen bij onze stand in het stadshart komende maand!

De avonturen van Tommy Tomaat

Bas Schuiling