Naar de slager?

19 januari 2006

Naar de slager?

Voor veel bedrijven is campagnetijd vooral een periode van veel geld proberen te verdienen. Niet elke opzet is even succesvol om de bestellingen van politieke partijen aan te trekken. Zeker niet degene die ik vandaag - als webbeheerder - in mijn mailbox mocht ontvangen. Een gratis tip voor startende ondernemers hoe het vooral niet moet.
Bas Schuiling

GEMEENTE-RAADSVERKIEZINGEN

7 MAART 2007

Geachte Bestuursleden

De spanning stijgt. U denkt, halen we die extra zetels die we hopen te krijgen. Is dekiezer ons gunstig gestemd ? Natuurlijk gaat U weer de verkiezingscampagne starten en reklame maken. U deeltfolders, flyers, en verkiezingsprogramma'suiten natuurlijk niet te vergeten die kleine naam-attenties. Juist die kleine attenties hebben een zeer landurige attentiewaarde. U weet hoe het gaat, de meeste kiezers horen 4 jaar lang niets en dan ineens, een brievenbus vol folders.(die dikwijls niet gelezen worden) Heeft U er wel eens aan gedacht om op de dagvoor de verkiezingen bij alle kiezers in uw wijk, buurt, dorp of stad een kleine attentie in de bus te doen. B.V. een schuifspelletje voor de kinderen,een flesopener, sleutelhangermunthouder enz.

Dat kost niet duur en kan veel stemmen opleveren.

Doe er een kort briefje of stemadvies bij.

U heeft ook dikwijls ervaren:

"een kleine attentie doet meer dan 1000 woorden "

Weet U nog van vroeger toen U nog kind was,

naar welke slager wilde U ???,

Juist naar de slager waar U het plakje worst kreeg.

DAT IS NOG STEEDS NIET VERANDERD !!!!!

Daarom ons stemadvies: Deel kleine attenties uit.

Vergeet ook de medewerkers, vrijwilligers e.d. niet

die U hebben geholpen met de campagne.

Geef ze pennenset of een ander leuk geschenkje als beloning.

Dat moet toch kunnen.

PLAATS NU EENS WAT MINDER ADVERTENTIES. DE MENSEN ZIEN DOOR DE BOMEN HET BOS NIET MEER EN DENKT U NU ECHT DAT DIE DOOR VEEL MENSEN GELEZEN WORDEN. Ja, door de kandidaten van de andere partijen, die spellen ze, maar die stemmen toch niet op uw partij !!!!!!!

Die flesopener, balpen of de kleurpotloodjes die U uitdeelt voor dekinderen, dat blijft de kiezer bij en kande doorslag geven om op U te stemmen.

"" DENK VOORAL AAN DE ZWEVENDE KIEZERS ""

Bekijk de aktiepakketten en bestel, voorbeeld: 1000 balpennen inclusief Uw recklameopdruk in 1 kleur, inclusief instelkosten, excl btw voor slechts 289,00.

We hebben een balpen gekozen die leverbaar is verschillende kleuren, o.a.:

rood, oranje, geel, groen, blauw, paars, wit en zwart

De pen heeft 3 onderdelen, drukker, houder en clip,

U kunt kleurindeling van de balpen zelf bepalen,

Stel de pen samen in de partij-kleuren b.v. Geel en Blauw.

U kunt dan zeggen:

Houder: - Geel ** Drukker: Geel **Clip: blauw ** Opdruk: blauw.

Uw logo kan zonder extra kosten indezelfde opdrukkleur meegedrukt worden, als we een goede zwart/wit afbeelding van U ontvangen per e-mail.