Ga mee naar de manifestatie Stop Uitverkoop Thuiszorg

26 september 2007

Ga mee naar de manifestatie Stop Uitverkoop Thuiszorg

Het zal u vast niet ontgaan zijn dat het de laatste tijd erg onrustig is binnen de thuiszorg. Berichten over gedwongen ontslagen zijn bijna dagelijks nieuws geworden. Ook in Zoetermeer doet zich dit probleem sinds augustus zich voor. Het Comité Zorg Geen Markt wil dat de problemen zo snel mogelijk aangepakt worden en organiseert daarom op 3 oktober een manifestatie Stop Uitverkoop van de Thuiszorg.

Stop Uitverkoop ThuiszorgDe Tweede Kamer debatteert 4 oktober over de gevolgen van de invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning voor het personeel in de thuiszorg. De middag voorafgaand aan dit debat wil het Comité Zorg Geen Markt met zo veel mogelijk mensen een krachtig protest laten horen. Daarom organiseert het Comité Zorg Geen Markt op 3 oktober tussen 14:30 en 16:30 op het plein (voor de Tweede Kamer) in Den Haag een manifestatie met toespraken, interviews en muziek. Kortom een leuke en gezellige middag waar we een
krachtig geluid kunnen laten horen.

Als SP Zoetermeer steunen wij dit initietief van het Comité Zorg Geen Markt van harte en daarom zullen wij ook gehoor geven aan de oproep om 3 oktober naar het plein voor de Tweede Kamer te komen. Maar wij gaan natuurlijk niet alleen. Al verschillende thuiszorgmedewerkers hebben zich gemeld om samen met de SP op 3 oktober naar de manifestatie te gaan.

Bent u ook van mening dat de landelijke overheid snel moet ingrijpen om de problemen in de thuiszorg een halt toe te roepen? Ga dan met de SP Zoetermeer mee naar de manifestatie. Als u mee wilt kunt u dat via ons contact formulier kenbaar maken.