VVD gaat langs de deuren?

19 februari 2010

VVD gaat langs de deuren?

Dat andere politieke partijen veel van de SP overnemen is wel bekend. Maar dat andere partijen ook langs de deuren gaan had de SP nooit verwacht. Nu de verkiezingen er weer aan zitten te komen laat de VVD zich ineens overal in de stad zien. En nu gaan ze, zoals de SP eigenlijk altijd doet, langs de deuren om mensen op te zadelen met hun verkiezingspraatjes.

De SP gaat al jaren langs de deuren, ook buiten de verkiezingen. Buurten in de buurt noemen wij dat. Wij dringen dan de mensen niets op, wij luisteren. Dit hebben wij bijvoorbeeld recentelijk nog gedaan in de wijk Buytenwegh, waar wij naar de omwonenden van het Buytenpark hebben geluisterd wat zij vinden van de uitbreidingsplannen van Snowworld. Eerder hebben wij dat gedaan in de wijk Oosterheem. Wij hebben naar de mensen geluisterd wat er beter zou kunnen in de wijk. Dit hebben wij vervolgens verwerkt in een rapport.

De partijen die nu tijdens de verkiezingen ineens langs de deuren gaan doen dat alleen maar om stemmen te winnen. Ik wil deze partijen adviseren ook eens buiten de verkiezingen aan te bellen bij de inwoners van Zoetermeer. Dan weet je pas wat er speelt in de stad!