Laatste campagneweekend

28 februari 2010

Laatste campagneweekend

Het laatste campagneweekend zit er weer op. De SP stond met n verkiezingsstand in de Doprsstraat en met twee verkiezingsstands in het Stadshart.

In de Dorpsstraat was een politieke stamppottendag georganiseerd. Alle politieke partijen stonden met een stand in de Doprsstraat en deelden naast hun flyers ook lekkernijen uit aan voorbijgangers, zoals soep, belegde toastjes, stamppot en yoghurt uit. De SP verzorgde het voorgerecht: biologische en vegetarische tomatensoep!

Stand in de Dorpsstraat

In het Stadshart waren alle politieke partijen op n hoop geplaatst op het Stadhuisplein. Eigenlijk een beetje de virtuele verkiezingsmarkt maar dan in het echt. Als winkelende inwoner ontkwam je daar zeker niet aan de politieke partijen! Ze zullen ook wel gedacht hebben. Nu zie je de politici massaal, maar naar de verkiezingen zien we ze vast vier jaar niet meer! En opluchting, de SP Zoetermeer komt ook na 3 maart gewoon naar u toe!

Stand in de Dorpsstraat

Verder stond de SP ook nog op haar vertrouwde plek op het Promenadeplein. Rond het middaguur heeft de SP gezorgd voor muzikaal vermaak. Kinderen waren van harte uitgenodigd om met de band mee te spelen. Gelukkig durfde een enkeling dat ook aan! Wie weet zijn zij de toekomstige muzikanten in de SP kraam!

De campagne is nu bijna ten einde. Tot op de dag zelf zal de SP campagne voeren! Stem op een partij waar je op 4 maart ook nog wat aan hebt. Stem 3 maart SP!