Zoetermeer wil minder Brussel (1)

23 mei 2009

Zoetermeer wil minder Brussel (1)

Nederland wil minder Brussel

Vandaag, in het mooie zonnige weer, voerde de SP afdeling Zoetermeer campagne voor de Europese verkiezingen. Met de slogan Nederland wil minder Brussel zijn de standpunten aan de voorbijgangers kenbaar gemaakt. Opvallend is dat veel mensen aangeven op 4 juni te zullengaan stemmen. Dat is positief om te horen!Vijf jaar geleden was dat nog wel anders. De slogan Nederland wil minder Brussel zorgt ervoor dat mensen verder vragen. Waarom minder Brussel? Wat wil de SP dan wel en wat wil de SP dan nietvia Brussel regelen? Vragen waar de enthousiaste SP-ers mensen graag over informeren. Wilt u ook weten wat de SP wel en niet via Brussel wil regelen? Kijk dan hier.

Kraam EU verkiezingen 2009
SP kraam in het zonnig Stadshart

Voor de kinderen was er vandaageen gratis suikerspin te verkrijgen. Voor de wat oudere voorbijganger was de oude vertrouwde tomaatspons weer volop aanwezig. Volgende week zaterdag is de laatste zaterdag voor de verkiezingen. Ook dan zal de SP afdeling Zoetermeer weer campagne voeren. Ook op deze dag is er weer een gratis verrassing voor de kinderen!

Suikerspin
Gratis suikerspin voor de kinderen