De spits afbijten

5 december 2005

De spits afbijten

Ergens mee beginnen is altijd lastig. Zo ook deze weblog!

Ik zal maar eerst beginnen met mezelf voor te stellen. Mijn naam is Bas Schuiling, 24 jaar en kandidaat raadslid voor de SP. Daarnaast hou ik ook deze website bij, vandaar dat ik mag beginnen. Meer informatie over alle raadskandidaten wordt binnenkort geplaatst op het verkiezingsgedeelte van onze site. Daar volgt dus nader bericht over!

De bedoeling van deze weblog is om lezers een kijkje in de keuken van de SP Zoetermeer te geven. We ondernemen veel zaken die niet per s een nieuwsbericht opleveren. Ook komt er bij de korte, duidelijke nieuwsberichten vaak nog wel wat meer te kijken. De hulpdienst is bijvoorbeeld constant bezig mensen te helpen die in de knel komen in de samenleving. We praten veel met burgers en werken gericht aan oplossingen. De verdieping achter onze standpunten komen terecht bij de opinies. De verdieping achter onze activiteiten gaat u hier vinden.

De komende maanden zijn een roerige en drukke tijd. De feestdagen en het nieuwe jaar staan voor de deur. Voor ons staat maart 2006 ook al voor de deur. 7 maart 2006 zijn er raadsverkiezingen. De tijd voor burgers om af te rekenen! Bij de SP is het vier jaar lang campagne tijd. Door actief te zijn in wijken, regelmatig te informeren n nog belangrijker: de mening van mensen te vragen. Dat kan niet door drie weken voor de verkiezingen pas in een kraampje te gaan staan en dat willen wij ook niet.

Zelf ben ik op dit moment bezig met de laatste hand leggen aan het verkiezingsprogramma. Een concept is op deze website al te lezen. Daarnaast natuurlijk met het verbeteren van deze website. En zoals altijd met een tal van kleinere practische dingetjes. Mailtje hier, telefoontje daar. enzovoorts.

Ik laat het hier even bij, het is immers al een aardige lap tekst geworden. Volgende keer meer!

Bas Schuiling