Discussie: Stadhuisplein

17 november 2006

Discussie: Stadhuisplein

Het Stadhuisplein ligt er nu. Sommige mensen vinden het zo een prima plein, anderen weer niet. Afgezien met de problemen rond de stenen is nu de vraag: wat meer?

Moet er nog iets worden toegevoegd om het plein minder kaal te maken of juist niet? Veel gehoorde suggesties die al uit de stad zijn gekomen zijn zaken als een terras, banken, wat bomen, een klok of andere dingen. En hoe zit het met die lage paaltjes rondom het plein? Handig.. of juist niet?

In de commissie vergadering is naar voren gekomen dat men maar met suggesties moet komen. Of eventueel iets organiseren voor bewoners. Zoals iedereen van de SP gewend is zullen we natuurlijk de mening van de burgers vragen op straat en overal waar we nog meer komen.

Stadhuisplein Maart 2006
Stadhuisplein in aanbouw

Maar natuurlijk kan het ook nog via deze weg. Daarom nodig wij u hier uit: Geef uw mening over het Stadhuisplein!

Alles mag natuurlijk, maar wellicht wat hints om gelijk vruchtbaar te starten. Moet het plein beschikbaar zijn voor kleine evenementen zoals optredens en dergelijke? Dan kan het plein natuurlijk niet te vol. Als er een terras op moet dan moet er een trapje gemaakt worden zodat men makkelijk de tafeltjes kan bereiken. Roept u maar!

Onderin vind u een reactieformulier. Daarmee kan een bijdrage geleverd worden aan de discussie!