Samen verder

13 oktober 2019

Samen verder

Foto: SP Zoetermeer

Zaterdag 12 oktober 2019 bezocht SP Zoetermeer met volle bezetting de regioconferentie Zuid Holland. De conferentie vond plaats in Scheltema, een unieke locatie voor evenementen, gehuisvest in een oude dekenfabriek uit het begin van de 19e eeuw in Leiden. De opkomst van de genodigden was uitstekend en de zaal was dan ook prima gevuld. De sfeer was ontspannen.

Foto: SP Zoetermeer
Lilian wenst ons succes met goede bijdrage aan het congresstuk Samen verder.

Deze conferentie stond in het teken van het congres dat op 14 december zal plaatsvinden. Het concept congresstuk ‘Samen verder’ en de voordracht van partijbestuur is besproken. De afgevaardigden konden hun bijdrage leveren aan  het concept stuk en voordracht partijbestuur. Hier werd goed gebruik van gemaakt.

Foto: SP Zoetermeer
Tijdens discussie van congresstuk met als derde persoon onze Joost, de regiovertegenwoordiger die afscheid heeft genomen. Joost, nogmaals hartelijk bedankt!

We hebben twee nieuwe regio vertegenwoordigers gekozen. Voor onze regio Haaglanden is Sebastiaan van den Hout de kersverse regio vertegenwoordiger. De SP Zoetermeer wenst Sebastiaan veel plezier en succes.

Foto: SP Zoetermeer
Sebastiaan van den Hout met onze penningmeester en voorzitter.

Na afloop was er tijd voor een drankje met wat versnaperingen. Even netwerken voordat we weer naar huis gaan. Altijd leuk. Het is een geslaagde conferentie geweest.

Proost!