Start actie voor een volwaardig Langeland Ziekenhuis!

10 augustus 2022

Start actie voor een volwaardig Langeland Ziekenhuis!

Foto: Annemiek Kamphuis

Naar aanleiding van het debat in de gemeenteraad over sluiting van de geboortezorg, IC en de spoedeisende hulp van het Langeland ziekenhuis hebben de SP en Zó! Zoetermeer de handen ineen geslagen en starten een vragenlijst waar inwoners van Zoetermeer duidelijk kunnen maken wat de gevolgen zijn als voorzieningen van het Langeland Ziekenhuis gaan sluiten.

Deze verhalen worden gebundeld en zullen aangeboden worden aan de directeur van het LLZ.

Ondertussen heeft het ziekenhuis de Spoedeisende Hulp al voor drie dagen per week gesloten gedurende de maanden augustus en september. Volgens het ziekenhuis door personeelstekort. Door diverse Kamerleden zijn er Kamervragen gesteld over deze tijdelijke sluiting  en is een bezorgde inwoner van Zoetermeer een petitie gestart.

Laat zien hoe belangrijk een volwaardig ziekenhuis in het drukste gebied van Nederland is en vul de vragenlijst in. Klik op de link wij horen graag van u om uw ervaring te delen onder het kopje VRAGENLIJST RED HET LLZ!