EVEN VOORSTELLEN!

27 februari 2022

EVEN VOORSTELLEN!

Foto: Wendy Kops

Monique van Damme, de nummer 2 op onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ze is 1 jaar lid van SP Zoetermeer en we hebben haar leren kennen bij de Vestia acties. Ze is een strijdster in hart en nieren, betrokken en geeft niet snel op. Monique vindt laagdrempelige politiek erg belangrijk en wil mensen een stem geven door samen verbeteringen voor mensen af te dwingen bij grote bedrijven en instanties. Ze is een kleine zelfstandige en haar hart ligt bij de kleine ondernemers. De politiek moet meer oog krijgen voor belangen en problemen van kleine bedrijven. Het midden en kleinbedrijf zijn ontzettend belangrijk voor onze economie. Lokale ondernemers moeten meer hulp krijgen onder meer door aanbestedingen voortaan mkb vriendelijk te maken, betere huurbescherming van panden en ondersteuning bij ziekte van werknemers. Zie rapport ‘100% hart voor de Zaak’. Monique wil zich hier graag voor inzetten en meedenken met innovatieve ondernemers binnen Zoetermeer.