EVEN VOORSTELLEN!

22 februari 2022

EVEN VOORSTELLEN!

Foto: Wendy Kops

Jan Boin is nummer 3 op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. Hij is 11 jaar actief voor de SP; 5 jaar als commissielid en raadslid. Jan vindt het sociaal domein erg belangrijk. Daarom trekken de werkzaamheden voor de hulpdienst en recent het algemeen meldpunt Jan zo aan. SP Zoetermeer heeft een algemeen meldpunt geopend. Mensen kunnen zaken melden via onze site; zoetermeer.sp.nl.  Jan is de coördinator van de hulpdiensten en zijn expertise als voormalig juridisch medewerker en informatiemanagementmanager en draagkrachtige komen hier goed van pas. Jan vindt het belangrijk dat iedereen heerlijk kan vertoeven in Zoetermeer, nu en in de toekomst. Een Zoetermeer voor ons allemaal. Een eerlijk en sociaal Zoetermeer waar mensen met minder inkomen op de eerste plaats dienen te staan, waar je  veilig over straat kunt lopen zonder te worden lastiggevallen, wat verkeersveilig is en waar je fijn kunt recreëren en zwemmen zonder blauwalg om je heen, goed kunt wonen, ook voor de minder draagkrachtige onder ons. Uiteraard mag voldoende speelgelegenheid voor onze kinderen niet ontbreken.

#Strijdmee #StemSP #Lijst7