EVEN VOORSTELLEN!

19 februari 2022

EVEN VOORSTELLEN!

Foto: Wendy Kops

Annemiek Kamphuis; nummer 4 op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ze woont op Valentijnsdag 3 jaar in Zoetermeer en is bijna 3 jaar actief voor afdeling Zoetermeer.  Annemiek is meer een doener dan een prater en ze houdt van actievoeren om sociale verbeteringen af te dwingen. Haar hart ligt bij de jeugdzorg. Ze vindt goede jeugdzorg noodzakelijk en vindt het onvoorstelbaar dat er flink is bezuinigd op de broodnodige zorg en hulp voor kinderen en jeugdigen. De gemeente loopt leeg op de jeugdzorg en het wordt steeds moeilijker om zorg te krijgen. Annemiek blijft hier aandacht voor vragen.                                                                Ze is bestuurder geweest van RondomAutisme in Doetinchem en gaat zich inzetten om in Zoetermeer een laagdrempelige basisvoorziening  op te zetten waarbij informatie, advies en ondersteuning geboden zal worden aan mensen met ( een vermoeden van) autisme en hun naasten. Ze is ervaringsdeskundige en wil haar kennis inzetten.

#Strijdmee #StemSP #Lijst7