Trots op onze vrijwilligers.

22 februari 2021

Trots op onze vrijwilligers.

Foto: SP landelijk

“Ik ben trots op ons. De verkiezingskranten zijn opgehaald door onze leden en gaan de komende weken in Zoetermeer de brievenbussen in. Twee van onze actieve leden, Theo en Henry, hebben bij winkelcentrum Meerzicht gestaan om via het rode visnetje flyers uit te delen. Onze campagne begint op stoom te komen” , aldus voorzitter Marga Berendse van onze afdeling. Een leuk feitje is dat onze actieve SP'er Theo in de verkiezingskrant staat tussen de SP-Kamerleden.

Theo en Henry hebben leuke gesprekken op afstand gevoerd in winkelcentrum Meerzicht.                                                                        Deze campagne voor de Twee Kamer verkiezingen loopt anders dan anders door de maatregelen van de Covid19. De avondklok, 1,5 meter afstand, niet meer met twee personen op straat. Gelukkig hebben we andere manieren van campagnevoeren gevonden.

Foto: Marga Berendsen