De verkiezingsstrijd is losgebarsten!

7 februari 2021

De verkiezingsstrijd is losgebarsten!

Foto: SP landelijk

Sandra Beckerman en Peter Kwint beten de spits af en namen deel aan het klimaatdebat en het COC-debat.

“Het pijnlijke is dat er nu al 650.000 mensen in energiearmoede zitten. Dat aantal dreigt te verdubbelen. SP zegt: zorg dat je op alle geschikte daken collectieve zonnepanelen legt. Dat zorgt ervoor dat we én meer duurzame energie opwekken en het zorgt ervoor dat mensen een lagere energierekening krijgen. Het kabinet heeft de energierekening alleen maar verhoogd, verhoogd, verhoogd. Je zorgt ervoor als je ze collectief maakt, dat mensen eindelijk weer zeggenschap krijgen, want mensen willen ook zeggenschap over klimaatbeleid. En het zorgt voor werkgelegenheid en banen.Dit kan nu”.Sandra Beckerman, klimaatbeleid-debat.

“De initiatiefwet die elke school verplicht om leerlingen te accepteren ligt er al twintig jaar. En elke keer haakt er een ondertekenaar af als ie in een coalitie stapt. Partijen moeten stoppen met zich achter het CDA te verschuilen. Gewoon na de verkiezingen je poot stijf houden en het regelen. Er is een gigantische meerderheid nu. Fiksen nu”! Peter Kwint, COC-debat. COC is een belangenorganisatie van homoseksuelen, lesbiennes, biseksuelen, transgenders en lhbti’s.