"Wij kunnen niet gaan, maar onze schoenen wel!"

28 augustus 2020

"Wij kunnen niet gaan, maar onze schoenen wel!"

Foto: Annemiek Kamphuis

"Wij kunnen niet gaan, maar onze schoenen wel!" Het motto van zorgverleners die zoveel mogelijk schoenen gaan verzamelen. Deze schoenen gaan we op het malieveld neerzetten en staan symbool voor de plek waar jij had willen staan op 05 september. Zaterdag 05 september is er de grote online zorgactie. Een groep zorgverleners wil meer dan alleen online actie voeren, en hebben de SP gevraagd om hun initiatief te ondersteunen.

Dit is een fantastisch initiatief en natuurlijk doet SP Zoetermeer mee. Met de hulp van de SP en onze afdelingen kunnen er nog meer schoenen worden ingezameld. Helpt U mee?                                                                        Als U schoenen voor de zorgactie hebt, kunt u ze inleveren op het            SP partijpand, Stadhoudersring 12A, 2713GB Zoetermeer.                    Wanneer kunt U ze inleveren?                                                        Woensdag 02 september tussen 15.00 en 17.00 uur en donderdag 03 september tussen 18.00 en 20.00u.

Wij zorgen ervoor dat de schoenen op het Malieveld komen te staan. Een mooi symbool voor zorgverleners die actie voeren voor behoud van de zorg.

Foto: Pixaby gratis foto