Doe mee en stop de huurverhoging!

14 juni 2020

Doe mee en stop de huurverhoging!

Foto: Marga Berendsen

Vanaf 01 juli gaan de huren van veel mensen weer omhoog. In tijden van crisis en corona is dit asociaal. Vorig jaar had al de helft van de huurders moeite met het betalen van de huur, dat is in de crisis nog moeilijker geworden. Daarom zeggen wij 0% is genoeg en roepen we iedereen op zich uit te spreken voor het bevriezen van de huren.

Doe met ons mee!            https://doemee.sp.nl/stop-de-huurverhoging

Alle vrije plakplaatsen in Zoetermeer zijn beplakt met posters 0% is genoeg om aandacht te vragen voor dit probleem en om nog meer steun te vergaren. Samen staan we sterk.

Foto: Mehmet Karahan

Ook asociaal is de minister van D66. Deze minister Ollongren weigert twee maal de moties die aangenomen zijn in de Eerste Kamer uit te voeren!

"Een minister die niet wil beseffen dat er honderdduizenden mensen in de problemen zitten, brengt zichzelf in de problemen. De minister wil niet doen wat het parlement, wat de volksvertegenwoordiging wil. Dan heb je een politiek probleem". zegt senator Tiny Cox.

Foto: Pixaby gratis foto

Cox wijst erop dat de Eerste Kamer de steunmaatregelen voor bedrijven heeft gesteund, en er slechts nog een regeling bij wilde, namelijk die van het bevriezen van de huren.