Coronavirus (COVID19)

20 maart 2020

Coronavirus (COVID19)

Foto: Gratis foto van Pixabay

In de regio Wuhan in China startte in december 2019 een uitbraak van een nieuw coronavirus. Het coronavirus is een verzamelnaam voor allerlei ziektes als MERS en SARS. Wereldwijd worden maatregelen genomen om verdere verspreiding en mutering van het virus te voorkomen. Omdat het virus zich via de luchtwegen verspreidt, worden de contacten met anderen beperkt.

Ook bij onze afdeling. Alle activiteiten liggen stil bij SP Zoetermeer. De bijeenkomst met Vestia huurders gaat niet door en het is nog de vraag wanneer een nieuwe bijeenkomst gepland kan worden. Uiteraard vergeten we de Vestia huurders niet en zodra het mogelijk is, gaan we verder. Het is erg vervelend maar het is even niet anders. Natuurlijk kunt u als Vestiahuurder uw verhaal voor het zwartboek delen op https://doemee.sp.nl/zwartboek-vestia

Mochten er vragen of opmerkingen zijn, dan horen we dat graag. U kunt ons bereiken via de mail op onze site onder het kopje contact.                  Als u uw telefoonnummer erbij vermeld, nemen we contact met u op.

Bekijk de reactie van onze landelijke fractievoorzitter Lilian Marijnissen.