SP-actie: 10 keer beter

2 oktober 2014

SP-actie: 10 keer beter

De koers van het kabinet is voor de meeste mensen wel duidelijk. Bezuinigingen die tot grote werkloosheid, minder zorg en veel meer serieuze zorgen leiden. De SP is van mening dat het in en met Nederland veel beter kan: 10 keer beter. Nu, ten tijde van de behandeling van de begroting van volgend jaar wil de SP aan de mensen duidelijk laten zien hoe het ook anders kan. De mensen kunnen dan zelf beoordelen welke plannen zij beter vinden: die van het kabinet of die van de SP.

In de komende periode, en wel op vrijdag 3, zaterdag 4 en vrijdag 10 oktober, is de SP op straat te vinden om de verschillen te tonen tussen waar het kabinet voor staat en waar de SP voor staat. Op deze 3 dagen worden de Zoetermeerse winkelcentra Meerzicht, Seghwaert, Oosterheem, Rokkeveen (1 en 2), De Leyens, Buitenwegh, Palenstein en Vijverhoek en natuurlijk ook het Stadshart bezocht door leden van de SP-Zoetermeer.

Aan de hand van een lijst met 10 beleidspunten laten zij aan de inwoners van Zoetermeer de verschillen zien tussen het kabinetsbeleid en het beleid dat de SP wil. Zoals gezegd mag iedereen zelf oordelen. De SP hoopt natuurlijk dat de mensen inderdaad vinden dat de SP 10 keer beter is. Zeker zo belangrijk vindt de SP het om aan iedereen duidelijkheid te verschaffen over welke haalbare, realistische doelen zij nastreeft.