Spectaculaire start verkiezingscampagne SP

18 januari 2010

Spectaculaire start verkiezingscampagne SP

Op 3 maart 2010 vinden er weer gemeenteraadsverkiezingen plaats. De SP Zoetermeer wil de start van de verkiezingscampagne niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Op vrijdagavond 22 januari tussen 19:00 en 20:00 op het Stadhuisplein zal de SP Zoetermeer op spectaculaire wijze de verkiezingscampagne van start laten gaan.

Wat er precies zal gebeuren blijft nog een verrassing. Maar iedereen is van harte uitgenodigd om vrijdag 22 januari langs te komen bij de stand van de SP op het stadhuisplein.

Daniël WesthoekLijsttrekker Daniël Westhoek: “Een aantal weken voor de verkiezingen zijn ineens alle politieke partijen weer op straat te vinden. Hoewel de SP altijd onder de mensen te vinden is doet ook de SP graag mee tijdens de verkiezingscampagne. Ook dan willen wij het onderscheid maken. Wij denken voor de start van de komende campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen een origineel idee te hebben bedacht waarmee wij kunnen zorgen voor een spectaculaire start van de campagne.”

De SP zal na de start van de campagne op 22 januari niet anders dan altijd regelmatig in de buurt aanwezig zijn om haar visie op een prettig leven in een sociaal en groen Zoetermeer kenbaar te maken. Bij de start zal ook Tweede-Kamerlid Farshad Bashir aanwezig zijn.