Meldpunt stadsonderhoud

27 september 2008

Meldpunt stadsonderhoud

Onderzoek stadsonderhoud
Vandaag stond SP-Zoetermeer met een kraam in het stadshart van Zoetermeer. Bovenop de kraam stond een groot bord met de tekst 'Meldpunt stadsonderhoud'. Aan en rondom de kraam hielden SP-ers interviews met voorbijgangers. Over het onderhoud, het vegen en opruimen van het openbaar groen, de straten en de paden in onze stad.

Onderzoek stadsonderhoud

Vele tientallen Zoetermeerders hebben wij gevraagd wat zij vinden van het stadonderhoud. Zij hebben ons in detail verteld over hun ervaringen en beoordelingen. Daarbij kwamen we in gesprek met de mensen over hun wensen en suggesties, over wat behouden moet worden en ook hoe het beter kan in onze stadswijken. Aan het eind van deze dag hadden we een grote stapel ingevulde vragenlijsten verzameld. Deze worden met aandacht gelezen en tesamen met hetgeen we gehoord hebben in de gesprekken verwerkt tot de inbreng van de SP-fractie in de gemeenteraad van Zoetermeer bij het debat over het stadsonderhoud, verderop dit najaar.