SP peilt wederom kwaliteit thuiszorg

18 februari 2008

SP peilt wederom kwaliteit thuiszorg

Een jaar na invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) blijven de problemen in de thuiszorg, ondanks de vele toezeggingen op verbetering door de wethouder, maar aanhouden. Als SP zijn wij al een tweetal keer eerder de straat op gegaan om aan de mensen te vragen wat zij vinden van de kwaliteit van de thuiszorg sinds de invoering van de WMO en of zij tegen problemen aanlopen.

Doordat de problemen in de thuiszorg nog steeds aanhouden en er van de besprekingen van de wethouder met de zorgaanbieders ook niet veel resultaat zichtbaar is zijn wij als SP zeer benieuwd wat op dit moment de mening van de burger is over de kwaliteit van de thuiszorg.

Daarom zal de SP op zaterdag 23 februari 2008 van 11:00 tot 15:00 met een informatiekraam in het Stadshart aanwezig zijn. In de kraam is een enquĂȘteformulier aanwezig waar mensen hun ervaring op kenbaar kunnen maken. Tevens zullen er verschillende vrijwilligers van de SP aanwezig zijn om vragen te beantwoorden.