Zit er muziek in de Zoetermeerse Politiek

22 januari 2006

Zit er muziek in de Zoetermeerse Politiek

Muziek en politiek. Dit is het uitgangspunt voor de twee avonden die Cultuurpodium Boerderij organiseert in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart 2006. Het worden twee informele avonden met een link tussen politiek en muziek en/of cultuur. Het is een combinatie tussen een debat over cultuur en het concept van ‘Wintertijd’.

Een commentator voert het publiek langs favoriete muziek en/ of filmfragmenten van de lijsttrekkers van de verschillende fracties en hun visie op cultuur. Het publiek wordt in staat gesteld vragen te stellen aan de fractieleden over hun verkiezingsprogramma en leuke en/ of rare anekdotes bij de beeldfragmenten te vertellen.

De Boerderij werkt bij deze activiteit samen met Fenno Werkman. Fenno beheert een van de grootste privé-muziekarchieven van de wereld. Hij is de man achter het beeldmateriaal de programma's Zomergasten en Wintertijd. Fenno zorgt voor deze avond voor de favoriete fragmenten van de vertegenwoordigers van de politieke partijen. Deze beelden worden op een groot scherm vertoond tijdens de avond.

Programmering (aanvang 20.30 uur, toegang gratis)

Di 7 februari
D66 (Dhr. Huisman), SP (Dhr. Westhoek), CDA (mw. van der Linden), CU/ SGP (Dhr. Vermeulen), Leefbaar Zoetermeer (Dhr. den Dulk)

Wo 8 februari