Extra SP bijeenkomst over Palenstein

2 februari 2005

Extra SP bijeenkomst over Palenstein

Onlangs heeft de gemeente een presentatie gehouden over de plannen voor Palenstein. Volgens de gemeente en de woningbouwverenigingen is het nodig om zo'n 2/3 van de gallerij flats te slopen en nieuwbouw te realiseren. Bewoners van Palenstein hebben hier ondertussen huis-aan-huis bericht over gehad. De SP houdt zaterdag 5 februari een extra bijeenkomst

Er is echter ook nog steeds veel onzeker. Waar moeten de huidige bewoners heen? Kan iedereen wel terecht in het nieuwe Palenstein? Blijven er genoeg woningen over voor mensen met een beperkt budget? En nog vele vragen meer.

De SP zal hierover op zaterdag 5 februari om 10:00 van gedachtes wisselen op de fractiekamer in het stadhuis ( ingang marktzijde ). Wij nodigen bewoners en geinteresseerden uit om samen met ons de plannen te bespreken en een standpunt te ontwikkelen.

Komt u ook? Graag wel vantevoren aanmelden, dan weten wij met hoeveel mensen wij rekening moeten houden. Dat kan via de email op zoetermeer@sp.nl of via Daniel Westhoek 06-253 222 83

Tevens zal er op 12 februari een actie plaatsvinden aan het Croesinckplein in Palenstaan. U kunt u uiteraard opgeven om mee te helpen met deze actie.