Actieve Ledenavond opnieuw goed bezocht!

16 april 2004

Actieve Ledenavond opnieuw goed bezocht!

Woensdagavond de 24e maart was alweer de tweede “actieve ledenavond” van de SP afdeling Zoetermeer. Deze werd gepresenteerd door Edwin Everaars en Andrew Britt. Net zoals tijdens de eerste actieve ledenavond werd ook deze druk bezocht.

De eerste helft van de avond stond in het teken van de première van de nieuwe SP promotiefilm “SP aangenaam”. Na de film konden mensen vertellen wat zij er goed, of juist slecht aan vonden. De meesten vonden het een goede en effectieve film.

De tweede helft van de avond ging over het Europese verkiezingsprogramma van de SP “Wie zwijgt stemt toe”. Na een korte inleiding werd er aan de hand van enkele stellingen gediscussieerd. Het was een leuke discussie waarin iedereen zijn zegje kon doen. Hier blijkt maar weer uit dat SP’ers duidelijke standpunten hebben. Ter afsluiting vertelde organisatiesecretaris Kees Molenaar ook even in het kort wat onze plannen waren voor de Europese verkiezingscampagne in Zoetermeer. Tijd om binnenkort te laten zien dat SP’ers goed actie kunnen voeren!
De avond werd wederom afgesloten met een gezellige borrel.
In het kort, reden genoeg om allemaal naar de volgende “actieve ledenavond” op 19 mei te komen. Deze avonden worden ongeveer om de zes weken gehouden.