SP-jaarkrant verspreid door heel Zoetermeer

15 maart 2004

SP-jaarkrant verspreid door heel Zoetermeer

Een maal per jaar krijgen alle SP-afdelingen de mogelijkheid om een krant te laten drukken. Besloten is toen om als thema ‘Wonen in Zoetermeer’ te nemen.

Een maal per jaar krijgen alle SP-afdelingen de mogelijkheid om een krant te laten drukken. Ook onze afdeling heeft daar dit jaar weer gebruik van gemaakt. In het voorjaar van 2003 is een werkgroep samengesteld die in een aantal vergaderingen een thema heeft bedacht en de onderwerpen heeft samengesteld. Besloten is toen om als thema ‘Wonen in Zoetermeer’ te nemen. Het ontwerp, de tekst en de foto’s zijn door de afdeling zelf gemaakt. In een aantal rubrieken worden o.a. misstanden en acties in de diverse Zoetermeerse wijken behandeld. Met name de rol van de SP wordt voor het voetlicht gebracht. De krant is immers ook bedoeld om heel Zoetermeer te laten weten dat wij ook buiten verkiezingstijd actief zijn en voor de belangen van de mensen opkomen.
Het bezorgen van de krant is inmiddels in volle gang. Veel leesplezier!