26 november: Algemene ledenvergadering

26 oktober 2003

26 november: Algemene ledenvergadering

Op woensdag 26 november wordt weer de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden in het 'Bridge- home' in het Vernède sportpark. Elk jaar wordt op deze ledenvergadering een nieuw bestuur gekozen. Leden kunnen zich aanmelden als kandidaat voor het nieuwe bestuur.

Nieuwe bestuurskandidaten gezocht

Het afgelopen jaar is het bestuur, door ziekte en andere privéredenen enorm ingekrompen. Een druk jaar was het met verschillende verkiezingen, waarvoor veel werk is verzet. Naast het bestuur zijn ook andere actieve leden bezig geweest om de werkzaamheden te laten slagen. Het was een extra druk jaar, waar we tevreden op terug kunnen kijken. Een redelijke toename van het ledental, nieuwe actieve leden, diverse acties en activiteiten waren succervolle items in het afgelopen bestuursjaar. Echter te weinig mensen om het 'schip' te sturen, noopten de bestuursleden om nog harder aan de weg te timmeren.

In de zomermaanden is een commissie van 4 leden zich gaan buigen over het organisatorische aspect van onze afdeling. Hieruit is een plan gerold wat een basis kan gaan vormen voor een soepel draaiende afdeling Zoetermeer. Bij het ter perse gaan van dit inlegvel is het bestuur nog niet bij elkaar geweest om haar oordeel te geven over dit plan en de werkbaarheid ervan. Hierover berichten wij in de volgende nieuwsbrief.

Op dit moment is een kandidatenlijst voor leden van het bestuur opgesteld. Er zijn echter nog bestuursplaatsen niet ingevuld. Voor een van die vacante 'zetels' kunt u zich aanmelden. Heeft u affiniteit met besturen van een organisatie, ervaring als bestuurslid of denkt u in het bestuur een nuttige bijdrage te kunnen leveren, stel u dan kandidaat en meld dit aan onze voorzitter Fred van Elleswijk, bereikbaar op zoetermeer@sp.nl. Laat hem weten wat u voor de afdeling zou kunnen betekenen.

Maar ook actieve leden kunnen in de nabije toekomst meepraten, -denken en -organiseren in de kerngroep van de afdeling. Hierin zijn leden te vinden die bruisen van ideeën, begaan zijn met de afdeling en het leuk of interessant vinden om in de SP-afdeling hun steentje bij te dragen en zo dichter bij het werk en de idealen van de SP te staan.